کم خونی در نفروپاتی دیابتی علت و درمان چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علت و درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟ کم خونی، درست مانند فشار خون بالا، اغلب به طور معمول همراه رخ می دهد با خسارت های کلیه. مراحل مختلف شدت به عنوان های مختلف از کم خونی است.

علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟

کلیه Malfunctioned ناشی از نفروپاتی دیابتی موفق به تولید به اندازه کافی EPO (اریتروپویتین)، در همین حال، طول عمر کوتاه گلبول قرمز (گلبولهای قرمز خون) و سموم انباشته همه به کم خونی کمک می کند.بیماران با آن روبرو شوند به عنوان رنگ پریده، خستگی، مشکل در تمرکز و خواب آلودگی و غیره ارائه

چگونه برای درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی؟

مشخص شده است که نشانه هایی مانند کم خونی توسط این بیماری ایجاد می شود بنابراین تا زمانی که ما می توانیم این بیماری را درمان، آن smptoms به تدریج ناپدید می شوند.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دست گرفتن کنترل قند خون بالا خود می گوید کل داستان. با قند خون به خوبی کنترل شده، مردم باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری کلیه را، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است.

داروها چینی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی و غیره اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر آنها می توانند مشکل کلیه حل از آن علل.

برای بیماران مختلف دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای آنها ترتیب بر اساس شرایط خود را، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان helful برای سلامتی شما است، شما می توانید docotor آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1451.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی، کم خونی در نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: